Jak zrezygnować z usługi?

Rezygnacja z usługi Bezpieczny Dom wiąże się z rezygnacją z płatnej subskrypcji oraz usunięciem bezpłatnego konta w usłudze.
Jeżeli chcesz wyłączyć usługę tymczasowo, wystarczy rezygnacja z płatnej subskrypcji. Bezpłatne konto w usłudze pozostaje aktywne, co ułatwia powrót do usługi w dowolnej chwili.

  1. Subskrypcja u operatora:

Aby zrezygnować z płatnej subskrypcji usługi Bezpieczny Dom, wyślij SMS-a:

ORANGE/PLAY

Pakiet OKO NA DOM/PREMIUM:

      • STOP BD na bezpłatny numer 8082 (1 – 4 kamery)

T-MOBILE/HEYAH:

Pakiet STANDARD:

      • STOP BD na bezpłatny numer 60404 (1 kamera)
      • STOP BD na bezpłatny numer 60904 (2 kamery
      • STOP BD na bezpłatny numer 61404 (3 kamery)
      • STOP BD na bezpłatny numer 61904 (4 kamery)

Pakiet PREMIUM:

      • STOP BDP na bezpłatny numer 60804 (1 kamera)
      • STOP BDP na bezpłatny numer 61304 (2 kamery)
      • STOP BDP na bezpłatny numer 61804 (3 kamery)
      • STOP BDP na bezpłatny numer 62304 (4 kamery)

PLUS:

Pakiet PREMIUM:

      • STOP BD na bezpłatny numer 60404 (1 kamera)
      • STOP BD na bezpłatny numer 60804 (2 kamery)
      • STOP BD na bezpłatny numer 61204 (3 kamery)
      • STOP BD na bezpłatny numer 61604 (4 kamery)
  1. Konto w usłudze:

Usunięcie konta w Orange i Play dezaktywuje również subskrypcję!

W sieciach T-Mobile/Heyah i Plus po usunięciu konta nadal są pobierane opłaty za subskrypcję (jak wyłączyć płatną subskrypcję – patrz wyżej).

* Usunięcie konta powoduje utratę wszystkich informacji znajdujących się na koncie.

* Posiadanie konta w usłudze Bezpieczny Dom jest bezpłatne, natomiast opłaty są związane z aktywną na koncie użytkownika subskrypcją.

Masz pytanie? Nasi konsultanci są dostępni od 8:30 do 16:30 od poniedziałku do piątku

E-mail został zapisany